Reklamation

Hos LystLiv har du hele 2 års reklamationsret, hvis din vare er defekt. Det vigtigt at du kontakter os på kontakt@lystliv.dk eller på 2829 4444 inden du sender produktet retur.

Når du kontakter os skal du svare på

1. Navn og ordrenummer
2. Ønsker du et nyt produkt eller pengene tilbage
3. Hvordan produktet er blevet defekt

Reklamationsretten er gældende hvis

1. Det er sket indenfor 2 år
2. Hvis produktet er defekt og det ikke er sket grundet slid, forkert betjening eller misligholdelse.
3. Ved tøj gælder kun fejl som kan tilbagevises som fabrikationsfejl.

Hvem betaler for fragten og har ansvaret

Når du gør brug af din reklamationsret, er det os der betaler for fragten. Og dig der har ansvaret for, at pakken kommer frem. (Forbrugeraftalelov pr. 13. Juni 2014, er det kundens ansvar at varen ankommer sikkert og uskadt til os indenfor reklamationsrettens udløb).

Hvor skal jeg sende produktet til

LystLiv
Hyld Ager 30
2770 Kastrup

Hvordan får jeg mine penge retur

Når vi modtager produktet kan der gå op til fjorten dage før dine penge er retur på din konto – dette afhænger af hvilken betalingsmulighed du har benyttet dig af. Af sikkerhedsmæssige årsager for både os og dig tilbagefører vi kun betalingen på det kort eller den betalingsmulighed du har benyttet.